Fragment 28

Fragment del "Post viu del MariaPilarsday":

A les 17:53

La Maria Pilar prenent possessió del càrrec de regidora este migdia, amb un "ho prometo per imperatiu legal".

D'acord, la foto m'ha eixit borrosa. Resulta que no heva activat el flash, que el zoom anava boig i que la definició tampoc eva l'adient. Tot tine una explicació: m'he posat nerviós. I m'he posat nerviós perquè per uns instants m'ha paregut que, en lloc de ser la Maria Pilar qui preneva possessió del càrrec, eva el Victor qui preneva possessió de la Maria Pilar. Que si "doncs jo te nomeno regidora per imperatiu moral, hihí, hahà"; que si "benvinguda al consistori, hihí, hahà"; que si Maria Pilar per ací, hihí, Maria Pilar per allà, hahà. No, si jo ja ho dic: al nostre Ajuntament hi haurà lego ajuntaments a tort i a dret, i de seguida mos acabarem tot el Vaginesil que puga pagar la Diputació de Barcelona. A veri si hi ha sort i enganyem una altra Diputació perquè vaja pagant el Prevíctor.

Ai, Sinyor! Igual que un crio, el Víctor! Perquè tot plegat eva per fer dentetes al Josep Ardanuy, que assistiva al ple. Al Víctor se li transparentava el pensament: "Ardanuy, a tu no t'ajuntava i a la Maria Pilar sí, xinxa garrinxa!" Com un crio!